Var hittar jag kommunfullmäktiges sammanträdesdagar för 2021?

Finns det en sammanställning över fullmäktiges, ks, nämndernas sammanträdesdagar och tider för 2021? ja hittar endas de uppgifterna för varje enskild instans. När jag söker hos andra kommuner finns det tillgängligt på deras webb.
Anita Wiklander (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Hej Anita,

    Nej, det finns ingen sammanställning över kommunfullmäktiges och nämndernas sammanträdesdagar utan vi har valt att dela upp dem. Men det är en bra synpunkt så jag tar den vidare.
    Maria Aldén Kommunvägledare