Sommarlovsaktiviteter för barn?

Hej,

Jag undrar om det finns några gratis sommarlovsaktiviteter för mina barn i Härnösand?

Tack på förhand!
Härnösands kommun

Kommentarer

  • Hej,

    Ja, vi har massa roliga sommarlovsaktiviteter för olika åldrar men mestadels 6-15 år och det kostar ingenting! Dansa hiphop, vara i stallet och prova på att rida, träna lydnad med din hund, hänga på ett sommaravslutningsLAN, måla graffiti, prova på gymnastik, friidrott och fotboll. Kreativa verkstäder på Murberget och mycket mycket mer!
    • Anmälan krävs till flera av aktiviteterna
    • Flera aktiviteter har begränsat antal platser
    Här hittar du alla aktiviteter och information.

    Med vänliga hälsningar,

    Marielle Oikari Kommunvägledare