Hur loggar jag in på Schoolity?

Hej.

Har ett barn på 6 år som börjat förskoleklass på Solkatten på Solenskolan. Fått information om att använda schoolity vid sjukfrånvaro eller annan frånvaro.

Jag kan inte logga in och skolan ska ha fått mina uppgifter.

Hur går jag vidare?

//Jessica K

Kommentarer

  • Hej Jessica,

    Vi har nu kontaktat ansvarig person i skolförvaltningen som arbetar med Schoolity och han kommer att kontakta dig via din e-postadress eftersom han behöver personuppgifter på dig och ditt barn för att kunna se varför du inte kan logga in.

    Med vänliga hälsningar,
    Marielle Oikari Kommunvägledare
  • Jag kan inte logga in och skolan ska ha fått mina uppgifter.
  • Hej Yousef,

    Självklart ska vi hjälpa dig! Vi har nu kontaktat ansvarig person i skolförvaltningen som arbetar med Schoolity och han kommer att kontakta dig via din e-postadress eftersom han behöver personuppgifter på dig och ditt barn för att kunna se varför du inte kan logga in.

    Med vänliga hälsningar,

    Marielle Oikari Kommunvägledare
  • Jag kan inte logga in och skolan ska ha fått mina uppgifter. Jag behöver att få lösen ord för att logga in schoolity.
  • Hej Yousef,

    För att logga in på Schoolity behöver du följa dessa steg;

    Beställ dina användaruppgifter med hjälp av bank-id:
    Har du inte bank-id:​​​​Om det inte fungerar så är du välkommen att höra av dig igen.

    Med vänliga hälsningar

    Maria Aldén Kommunvägledare
  • Hej..
    Varför får jag dessa notiser och mail?
    Jag heter inte Yousef..
  • Hej Jessica, du får en notis från vårt system med en avisering om att någon har kommenterat den fråga du ställt om Schoolity. Det är för att du ska kunna följa den fortsatta dialogen i en fråga du ställt i vårt kundforum.

    Med vänliga hälsningar