Får jag promenera runt Godstjärn?

Hej, när man tittar på den här bilden från er hemsida så finns ett promenad-stråk runt Godstjärn. Men när vi skulle gå den igår så hade dom anlagt skidspår där? Får man inte gå där nu under vintern?

Kommentarer

  • Hej Roger,

    Jo, man får promenera där även på vintern. Tanken med Godstjärnsslingan är att man ska kunna åka längdskidor där samt promenera/springa bredvid spåret.
    Maria Aldén Kommunvägledare
    (Uppdaterad )