När får man besked om förskoleplats?

Jag ansökte om förskoleplats i somras då jag önskar att mitt barn börjar i april. När och var får jag besked? Finns det någon jag kan kontakta då jag har fler frågor om förskoleplatsen? Val av förskola m.m
Sofie

Kommentarer

  • Du kan kontakta vår barnomsorgshandläggare Marie Eriksson så kan hon svara på dina frågor. Ring vår växel på 0611-34 80 00 så kopplar dom dig till henne.
    Maria Aldén Kommunvägledare