Miljlpolicy

Hej, Har Härnösands kommun någon miljöpolicy eller hållbarhetsdokument

Kommentarer

  • Hej Anders,

    Ja, det har vi. jag skickar en länk på vårt Härnösand kommun hemsida. Se nedan
    Kommunens styrande dokument - Harnosand.se
    Sedan kan du klicka på rubriken policy, där kan du hitta pdf dokument gällande miljöpolicy.

    kan tillägga att Härnösand kommun har ett mål att bli en ledande miljökommun i Sverige.