Behöver jag tillstånd för att magnetfiska?

Jag har fått intresse för magnetfiske men jag vill först kolla med kommunen om jag behöver tillstånd från er sida att fiska med magnet? Skräpet jag får upp kommer jag naturligtvis ta med mig och lämna i metall containern så det inte blir nedskräpat.
Mikael (Uppdaterad )

Kommentarer

  • Du behöver inget tillstånd från kommunen men kontakta Länsstyrelsen för att höra hur dom ser på saken.
    Maria Aldén Kommunvägledare