Starta livsmedelsföretag?

Undrar vilka tillstånd man måste ha för att få tillverka ost, smör, grädde på sin egen gård/lantbruk till besökande som vill pröva på?
Anette Jonsson

Kommentarer

  • Hej Anette,

    Då skulle jag rekommendera att du går in på vår hemsida där vi har mycket bra information om att starta och driva ett livsmedelsföretag och förhoppningsvis hittar du svar på alla dina frågor där 😊

    Om du har fler frågor så kan du vända dig till en handläggare på samhällsförvaltningen.

    Kontaktuppgifter:
    Växeln 0611-34 80 00
    Epostadress: samhallsforvaltningen@harnosand.se

    Marielle Oikari Kommunvägledare