Har ni någon långtidsparkering?

Jag bor i Skåne men ska ut och segla en vecka i juli, båten ligger i Härnösand så jag utgår därifrån. Var kan jag parkera bilen under den veckan utan att få parkeringsböter?
(Uppdaterad )

Kommentarer

  • Vi erbjuder pendlarparkeringar på västra sidan om järnvägsspåren vid Härnösand central. Infarten till parkeringen är från Kaptensgatan.

    Här kan du som reser med tåg eller buss ställa bilen i upp till sju dygn utan avgift. Här finns också motorvärmare som du kan använda, även dessa utan kostnad.

    Marielle Oikari Kommunvägledare
  • Hej,
    mer om långtidsparkering :-)
    Vi ska ansluta till en segelbåt som utgår från Härnösand norrut så långt vi hinner - och sedan ta tåg/buss tillbaks ca 10 dagar senare. Läste tidigare inlägg om max en vecka och undrar om det finns en lösning?
  • Pendlarparkering gäller för max 7 dagar och kommunen erbjuder ingen annan parkering där ni kan stå i 10 dagar.

    Marielle Oikari Kommunvägledare
    (Uppdaterad )
  • Är motorvärmarstolparna aktiv på Hospitalsgatan 8 ?
    Jonny Svensson
  • Det är inte något jag kan svara på utan du får ta den frågan till fastighetsägaren.
    Maria Aldén Kommunvägledare