Information om skjutövningar

Det bör vara lätt att hitta information om skjutövningar som försvarsmakten har i Härnösand. Jag lyckas inte hitta något om detta på kommunens hemsida.

Kommentarer

  • Hej Lena,

    Självklart ska den informationen finnas tillgänglig på vår hemsida. Då vi nyligen har gjort om vår hemsida, så kan det finnas vissa sidor som har försvunnit så det är bra att du gör oss uppmärksam på att just information om skjutövningar är borta. Jag har nu skickat vidare din feedback till vår kommunikationsavdelning så att de kan undersöka vart informationen har tagit vägen och lägga upp den igen.

    Med vänliga hälsningar,
    Marielle Oikari Kommunvägledare
  • Jag hittar inte heller någon info om skjutövningar. Det är 3 månader sen det påtalades...

  • Hej Carina!

    Nu kan man hitta information om skjutövningar på vår hemsida.
    Klicka här för information om skjutövningar.

    Med vänlig hälsning
    (Uppdaterad )