Var kan jag hyra ett studentrum?

Hejsan!
Förut hade ni en sida där man som privatperson kunde lägga in "rum uthyres". Till studenter m.fl. Jag kan inte hitta något sådant nu. Borttaget?

Kommentarer

  • Hej Karin,

    Bra att du uppmärksammade detta. I och med att den nya hemsidan lanserades så har den sidan tyvärr missats att läggas till. Detta är i skrivande stund på väg att åtgärdas, så sidan borde vara i drift inom en snar framtid.

    Med vänliga hälsningar