Hur söker jag jobb i kommunen?

Hej,

Jag behöver ett jobb och skulle vilja börja jobba åt Härnösands kommun men hur gör jag?
Härnösands kommun

Kommentarer

  • Hej,

    Här hittar du alla lediga jobb som finns och du gör även din ansökan där genom att klicka på det jobbet du vill söka och sedan klicka på Ansök-knappen längst ner i annonsen.

    Med vänliga hälsningar,
    Marielle Oikari Kommunvägledare
  • Hej! Jag vill arbeta som vikarie hos Härnösand Kommunen. Hur jag ska anmäla mig?
    Mvh Karen
  • Hej Karen,

    Klicka här för att komma till våra lediga tjänster.
    Det finns nu behov av vikarier och den annonsen heter: Timanställd personal till Härnösands Kommun, så klicka på den annonsen också gör du en ansökan.

    Med vänliga hälsningar,
    Härnösands kommun
  • Hej!
    Det är Samira Yazaji.
    Jag har bott i Härnösand i sex år och flyttade till Skåne i 2019. Nu vill jag tillbaka till i Härnösand, Min fråga är, har jag rätt att få jobb innan jag flyttar till Härnössad?
    Med Vänliga Hälsningar
    Samira Yasaji
  • Hej Samira

    klicka på länken nedan:
    Lediga jobb (reachmee.com)
    Där hittar du lediga tjänster i Härnösand

    Med vänliga hälsningar

    Muhyidin Ali Mohammed