Får jag gå i viksjöskogen?

Jag skulle åka till ett hjortronställe i Viksjöskogarna för att min dotter skulle kunna tagga stället på sin GPS, när det var körförbud för civilister över hela området. Så min fråga är: "Kan man  som civilist över huvud taget ta sig fram i Viksjöskogarna"?

Kommentarer

  • På grund av vindkraftsprojektet i Viksjö så råder det begränsad framkomlighet eftersom stora delar påverkas. Det är avspärrat på många vägar då dessa områden betraktas som en byggarbetsplats. Rekommendation är att man under den här tiden söker sig till andra ställen.

    Maria Aldén Kommunvägledare
    (Uppdaterad )