Camping på pendlarparkeringen vid Härnösand Central

Nu har det åter igen börjats "campa" på pendlarparkeringen vid Härnösand Central. Vad kommer kommunen göra åt detta?

Kommentarer

  • Hej Mats!

    Vi har skickat din fråga till Samhällsförvaltningen. Vi återkommer till dig så fort vi fått svar.

    Med vänlig hälsning
  • Hej Mats,

    När det gäller pendlarparkeringen så arbetar Samhällsförvaltningen kontinuerligt med frågan. De flyttar regelbundet på bilar som inte uppfyller parkeringsreglerna och tittar också på en typ av betallösning för motorvärmarstolparna med mera.

    Med vänliga hälsningar,
    Härnösands kommun