Behöver hjälp att hitta en gammal ritning

Vart kan jag hitta en gammal ritning till mitt hus?
Härnösands kommun

Kommentarer

  • Hej,

    Om du vill ha en ritning så kontaktar du kommunarkivet antingen via epost eller telefon så kommer de hjälpa dig med ditt ärende.

    Epost: kommunarkivet@harnosand.se
    Telefon: 0611-34 80 00 (växeln) Fråga efter handläggare på kommunarkivet.

    Du kan få enkla kopior på ritningarna eller beställa kopior som är skalenliga. De beställda skalenliga ritningarna debiteras enligt prislista.

  • Solen  15 fd Königs skolan

    behöver en situationsplan
  • Hej Jan,

    En situationsplan kan du beställa av Samhällsförvaltningen, Härnösands kommun här.

    Önskar dig en trevlig helg!