Arbetet veteranpol

Tänkte bara höra mig för om det här med veteranpol och om det finns i Härnösand. Varför jag frågar är att jag ser mycket vindfällt skog bl.a. ovanför Kapelbergs skolan. Grov skog som ligger och blockerar gång och - ridstigar. Har själv jobbat med skog på olika plan inom Härnösands kommun och undrar om man kan hjälpa till. Det finns en skogsgrupp, men de hinner inte allt, kan jag tycka.

Kommentarer

  • Hej Håkan

    Vad roligt att du vill hjälpa till. Jag skickar vidare din fråga till min kollega som kommer att ta kontakt med dig via mejladress.

    Vänliga hälsningar