Ansökan om fritidsplats?

Hej,

Hur ansöker jag om fritidsplats åt mitt barn?
Härnösands kommun

Kommentarer

  • Hej,

    Du loggar in i vår e-tjänst IST förskola och fritidshemmed ditt bank-id eller e-legitimation och då kan du bland annat:
    • Ansöka om förskola eller fritidsplats. (Hittar även information om pågående ärenden som till exempel erbjudande om plats som ska bevaras)
    • Meddela och ändra schema.
    • Säga upp plats på förskola eller fritids.
    • Ändra personuppgifter i form av e-post, adress och ändrade familjeförhållanden
    Här hittar du manualen.

    Om du saknar Bank-ID, har skyddad adress eller saknar svenskt personnummer så hjälper barnomsorgshandläggaren på skolförvaltningen dig att göra en ansökan. Ring 0611-34 89 35 eller skicka epost till barnomsorg@harnosand.se

    Med vänliga hälsningar
    Härnösands kommun
    (Uppdaterad )