När är det öppet för allmänheten att åka skridskor på bandyplanen?

Hej
När är det öppet för allmänheten att åka skridskor på bandyplanen? Kan bara se tider för allmänheten i ishallen på hemsidan.
Kalle

Kommentarer

  • För närvarande är det endast allmänhetens åkning i ishallen.
    Så fort vädret tillåter så har vi allmänhetens åkning på de andra planerna och då kommer det även synas på hemsidan.
    Caroline Grahn