Vårens sandsopning

Nu påbörjar vi vårens sandsopning, ett vårtecken om något!
Sopningen utförs alltid i två steg, först en grovsopning med maskin och sedan en finsopning där man tar bort sand från gräsmattor och rabatter.
P.g.a att vintern varat lite längre än vanligt kommer sopningsarbetet vara klart senast under maj månad.
Jeasmine Kundservice

Kommentarer

  • Finns det en datumplan?
    Är främst intresserad av vilket datum p-däck Vendelsövägen 60-68 ska sopas?
    Måste planera hur jag gör med bilen, skiftjobb!
    Förra året stod jättemånga bilar kvar trots er avisering i god tid, det är förbedrövligt, drabbar ju även oss som flyttar bilen. Tryck lite hårdare på att alla måste flytta bilen i år!
  • Hejsan Ann och tack för din fråga.
    Har pratat med de berörda och framfört dina åsikter.
    Det är ännu inte planerat något datum, men det sker innan midsommar.
    Ha en solig dag
    Jeasmine Kundservice