Vad kan 12 års kötid räcka till?

Hej
Vad kan 12 års kötid räcka till? Er kötid är 8-15 år. Jag förstår att det är svårt att säga för det beror på vilka som anmäler sig. //JT

Kommentarer

  • Hej och tack för din fråga!
    Men som du själv skriver är det helt beroende på hur många det är som söker.
    När vi har flera lägenheter ute som t.ex vid vårat nybygge i Jordbro då räckte 12 år på flera av våra lägenheter.
    Jeasmine Kundservice
  • Tack för svar.
    Om jag förstår dig rätt räcker 12 år kötid ENBART till nyproduktion i Jordbro? Vad räcker då 8 år till?
    För ert övriga bestånd är det 15 år som gäller?
  • För tillfället, (vilket kan ändras) ser vi att de flesta av våra lägenheter i vårt "äldre bestånd" har en kötid på ca 12-16 år och vi såg att i nyproduktionen i Jordbro hade en kötid på från några månader upp till flera år. Där la vi också ut väldigt många lägenheter på en och samma gång, vilket då gör att det blir en något lägre kötid.

    Jeasmine Kundservice