Studierapportering

Hej! Hur och när/hur ofta ska man skicka in betyg från sina studier? Hur många poäng måste man som minst ta varje termin? Vad händer om man tar studieuppehåll av någon anledning en period och sedan direkt återupptar studierna?

Kommentarer

  • Hej Elize!
    Man skickar in sina studieintyg varje termin. Vi har inga krav på poäng, men dina studier ska styrkas med studieintyg. Vid tillfälligt studieuppehåll förs en dialog med oss och vi gör en särskild prövning på det enskilda fallet.
    Jeasmine Kundservice