Källarförråd och grovsopor

Vart vänder jag mig, som nyinflyttad, för att hitta mitt källarförråd och grovsoporna? Bor i den gamla delen av moränvägen

Kommentarer

  • Hej och tack för att du frågar!
    Vänligen ring din bovärd så hjälper han dig gärna med det.
    Jeasmine Kundservice
  • Hej, jag undrar när vi som bor på Dalarövägen 14-54 ska få papperspåsar för hushållssopor. På Örnens väg har de haft det länge. Detta av miljöhänsyn.

  • Hej Inger!
    Det är inget som är beslutat om för tillfället. Vi får hoppas att det kommer inom kort!
    Jeasmine Kundservice