Hur registrerar jag mig i er kö och kostar det något?

Kommentarer

  • Hej Anna och tack för din fråga!

    För att registrera sig i vår kö går man till vår hemsida på www.haningebostader.se och klickar på Mina sidor, se bild.

    På nästa sida väljer du att klicka i Registrera dig högst upp till höger, se bild.

    Sedan fyller du i de efterfrågade uppgifterna.

    Det kostar inget att stå i vår kö, men man måste logga in minst en gång per 18 månader ( 1,5 år) för att inte automatiskt raderas.

    Jeasmine Kundservice