Balkongutbyggnad

för boendes i västerhaninge erbjöds för x antal år sedan en utbyggnad av balkongen mot en ökad månadskostnad. jag är en av två som inte har en utbyggd balkong.
varför erbjuds inte det igen för oss som inte fick chansen förra gången?
dels är det orättvist sen ser det ju konstigt ut när det inte är enhetligt.

Kommentarer

  • Hej Jenni,
    Det finns inget nu gällande bygglov för nya tillbyggnader och tillvalet finns således inte kvar.

    Med vänlig hälsning,

  • planerar ni att ansöka om förnyat bygglov inom en överskådlig framtid?
  • Nej, idag finns det inga sådana planer.
    Tanja Verksamhetsutvecklare