Vilken bindningstid gäller för erat medlemskap?

Jag under om det finns någon bindningstid för erat medlemskap och i så fall hur länge det gäller?

Hälsningar,
Gustav Jonegard

Kommentarer

  • Hej Gustav,

    Tack för din fråga

    Det finns ingen bindningstid utan du kan säga upp ditt medlemskap om du vill, vi har valt att ha det så för att vi vill ge våra medlemmar en valmöjlighet och vi hoppas alltid att medlemmarna stannar kvar hos oss.

    Men för att ge ett exempel så betalar du din årsavgift i januari och vill säga upp det i augusti så får du en återbetalning av oss för månaderna september, oktober, november och december.

    Hoppas detta gav dig svar på din fråga

    Love
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.