Säga upp mitt medlemskap

Hej,

Jag vill tyvärr säga upp mitt medlemskap hos er, hur gör jag då?

Mvh
Kalle
Kalle Arvidsson

Kommentarer

  • Hej Kalle,

    Vad tråkigt att höra, varför ville du säga upp ditt medlemskap?

    Men du loggar in på mina sidor och där går du in på fliken som heter medlemskap och där fyller du i ett formulär och sedan kommer du få en bekräftelse på att ditt medlemskap är avslutat på din mejl.

    Hoppas att du varit nöjd med tiden du varit medlem hos oss och att vi kanske får möjlighet att få tillbaka dig igen.
    Love
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.