Autogiro eller e-faktura?

Hur gör jag om jag vill ha autogiro eller e-faktura?

Karl Johan Evertsson

Kommentarer

  • För att få din medlemsavgift på e-faktura eller autogiro
    Logga in på din internetbank.
    Klicka på "Lägg till betalningsmottagare e-faktura" eller "Lägg till autogiro".
    Sök efter "Hälsoförbundet" eller "Hälsoförbundet medlemsavgift" med bankgiro 5986-2123.
    Vid autogiro ska du uppge betalarnummer, vilket är ditt 10-siffriga personnummer utan bindestreck.
    Ditt medlemskap i förbundet är personligt och kopplat till ditt personnummer och kan således inte läggas på autogiro eller e-faktura till företag eller annan person.

    Du kan också mejla medlemsadministrationen och meddela vilken bank du använder om du vill ha e-faktura eller be dem skicka en blankett om du vill ha autogiro.
    Love
Inlägget är stängt för ytterligare kommentarer.