Lägga till företagets logga på projekt i Hager Ready

Hur lägger jag till före­ta­gets logotyp i all doku­men­ta­tion av mina projekt?
Johan

Kommentarer

  • Du kan lägga till ett foto från dina album (ett foto som sparats på din telefon):
    Klicka på Projekt och välj ikonen Inställ­ningar i skär­mens övre vänstra hörn. Under Min före­tags­profil klickar du på Lägg till min logotyp.
    Din logotyp visas nu på all doku­men­ta­tion, inklu­sive dina etiketter.

    Philip Teknisk support