Kan jag montera serie 1930 i en dubbel appa­rat­dosa?

Går 1930 att montera i dubbel apparatdosa?
Sandra

Kommentarer

  • Nej, det rekom­men­derar vi inte, montera hellre 2, eller flera appa­rat­dosor i kombi­na­tion.
    Ramarna i serie 1930 är runda och därför kommer dubbel­dosan att synas.

    Men om jag redan monterat en dubbel­dosa?

    Då finns det trots allt flera lösningar på problemet.

    Använd gärna vår fasta 2-facksram (1801135 vit/1800908 svart)
    Du kan också använda tapetskydd. Det har vi att tillgå som reserv­delar om du kontaktar
    oss på tel. 031-706 39 00.
    Philip Teknisk support