Inställ­ning av ladd­ström.

Hur ställer jag in laddströmmen?

Clark

Kommentarer

  • enom att vrida på poten­ti­o­meter-hjulet anger du i bestämda steg: 10, 13, 16, 20, 25 och 32 A.

    Detta begränsar fordo­nets ladd­ström enligt den totala till­gäng­liga effekten för den elekt­riska instal­la­tionen. Det måste justeras om en elekt­risk instal­la­tion inte inklu­derar TIC och om den totala effekten som instal­leras i hemmet över­stiger den effekt som den elekt­riska instal­la­tionen leve­rerar.

    Undantag: Renault Zoe startar inte ladd­ning under 13 A
    Philip Teknisk support