Hur väljer jag laddningsläge?

Sture

Kommentarer

  • Ladd­boxen XEV1K11T2 har flera ladd­nings­lägen:

    1. Omedel­bart ladd­nings­läge: Detta läge laddar ett elfordon så snart det ansluts.

    2. Uppskjutet ladd­nings­läge: I det här läget försenas ladd­nings­starten och är endast tillåten under peri­oder med redu­cerad tariff. Ladd­ningen avbryts när den är klar.

    3. Ladd­nings­läge exklu­de­rande uppskjutet: I det här läget försenas ladd­ningen och är endast tillåten under peri­oder med redu­cerad tariff. Ladd­ningen avbryts när den redu­ce­rade tariff­tiden är slut, även om ladd­ningen inte är klar.

    Anders Kundsupportchef