Går det att ta fram specialmönster på strömbrytarna?

Kunden älskar sin tapet i vardags­rummet och vill gärna ha en ström­bry­tare i samma stil. Går det att få?

Per F

Kommentarer

  • Det är troligt att det går. Vi har avdel­ningen Manu­faktur som speci­a­li­serat sig på att göra kundu­nika vägg­ap­pa­rater. Kontakta oss på tel: 031-706 39 00 så disku­terar vi oss fram till en lösning som din kund kommer att älska.

    För mer inspi­ra­tion, besök land­nings­sidan genom att klicka här
    Anton Sjödin Teknisk support