Astrour på en kanal och kopplingsur på den andra?

Kan jag på ett 2-kanals astrour köra astro­funk­tion på en kanal och bara kopp­lingsur utan astro­funk­tion på den andra kanalen?
Gren G

Kommentarer

  • Ja det går utmärkt. Det går även bra att använda enstaka "astro­tider" på den kanal som ej har astro­funk­tion akti­verad. Det vill säga, du kan exem­pelvis låta uret tända måndagar samt mors­dagar via astrotid men sedan använda vanlig program­me­ring till övriga dagar/tider (så kallat "expert­läge").
    Philip Teknisk support