Mina sidor - Hur loggar jag in?

Hej, jag vill komma åt mina sidor, men hittar det inte....hur?

Kommentarer

  • Du loggar enkelt in på Mina sidor genom att ange din mailadress eller medlems-ID samt PIN-kod (dag/månad i ditt personnummer)

    Vi rekommenderar även dig att laddar ner vår app "Gym3000".
    Appen finns tillgängligt för både iPhone och Android.

    Fungerar inte dina inloggningsuppgifter?
    Kontrollera:
    • Är din mejladressen registrerad (står på ditt kontrakt)?
    • Att du angett dag/månad i personnumret och inte tvärtom.
    • Är ni fler i familjen som använder samma e-postadress så behöver detta åtgärdas. Endast ett konto kan vara knutet till en e-postadress. Ni antingen kontakta er lokala anläggning eller logga in med respektive medlems-ID istället.
    Madeleine