Ej godkänd reklamation, trots att produkten är mindre än 2 år.

Följande fel betraktas inte som en godkänd reklamation även om varan är inom garantitiden:

  • Skador p.g.a. yttre åverkan (t.ex. slag, smuts, kvarliggande väta eller starka rengöringsmedel).
  • Installationsfel.
  • Övriga handhavande fel.
Gustavsberg Support

Kommentarer

  • Följ gärna våra skötselråd så håller produkten längre.

    Här kan du se våra skötselanvisningar!
    Gustavsberg Support
  • Hej,
    Vi har en Takdusch Estetic Square där handusch knappen för att välja stråle har gått sönder.
    Behöver svar på
    Garantivillkoren för detta och reservdels nummer för knappen
    MVH
    TH
    Thomas Holm
  • Hej Thomas

    Tack för ert mail.
    Garanti är 2 år mot fabrikationsfel.

    Tyvärr så finns inte knappen som reservdel utan det blir ett helt nytt dusch handtag.

    Helena