Kan man som privatperson köpa direkt från Gustavsberg?

Kan man beställa direkt hos er?
Sven-Åke Svensson

Kommentarer

  • Hej,

    Som privatperson vänder man sig till en VVS-återförsäljare för att köpa en produkt eller reservdelar.
    Om de inte har artikeln i lager så kan du be dem beställa hem den.

    Återförsäljarna hjälper även till med rådgivning och hanterar era reklamationsärenden om du är missnöjd med en produkt.

    Sök efter närmaste återförsäljare här!

    Marlene Kundservice
  • Hej!
    Inte badrum men väl en vattenutkastare (VA Vattenutkastare 400 mm) som jag
    skulle behöva köpa reservdel till, spindelförlängare tror jag att det är. Min leverantör
    har det inte och jag hittar ingen annan leverantör som har en heller.
    Någon idé vart jag kan vända mig?
    Peter hagström
  • Hej ,

    Du kan vända dig tex. till en Bad&Värme butik eller en Comfort butik.
    Har dom det inte hemma så kan dom beställa hem det till dig.
    Rebecca Innesälj
  • Angående vattenutkastare

    Hej, jag har precis köpt en nu Gustavsberg utomhus vattenutkastare. Den gamla pajade efter bara 7 år. Till slut gick det inte att stänga vattnet hur mycket jag än skruvade. Nu vill jag veta hur jag ska bära mig åt med den nya så att den håller längre och har därför några frågor.

    1. Hur långt ska jag fortsätta att vrida efter den position då vattenflödet upphör? Den tömmer ju röret när jag fortsätter att vrida, men ska jag vrida tills det blir trögt eller ska jag bara precis passera stängningsläget?

    2. Mår utkastaren dåligt av att utsättas för backtryck under längre tid, alltså när fullt tryck är på och jag stänger med spridarmunstycket på slangen.

    Med vänlig hälsning,
    Klas
  • Hej Klas!
    Vi har ju reservdelar du kunde bytt på den gamla om det var våran, spindelförlängningen hade du bytt i så fall.

    1. Du vrider förbi tills den dränerar.

    2. Det är ju så många använder den och det är klart att ju mer det används då slits ju också delar det är ju inget konstigt.
    Det är ju därför vi har reservdelar och din andra höll ju i 7 år.

    Ha det bra!
    Anki