Utställningar i Stockholm

Har ni något showroom i Stockholm för privatpersoner?
Gudrun

Kommentarer

  • Hej Gudrun!

    Utställningar hänvisas i första hand till våra återförsäljare.
    Klicka här för att hitta återförsäljare nära dig!

    Nu kan du se även mer av Villeroy & Bochs badrumsprodukter i Stockholm. Vi har en utställning på Makajo som ligger på Brännkyrkagatan 82, vid Zinkensdamm. Där visar vi ett urval av Villeroy & Boch badrumsprodukter och dess breda variation av vägghängda toaletter. Alla är välkomna att besöka Makajo och vår monter!

    Nadira Kundservice
  • Bottenventil till "Tvättställ Gustavsberg Graphic 60 cm"

    Hej!

    Jag har köpt Gustavsbergs bottenventil "Pushdown ventil" med Art.nr GB4163657501 till rubr. tvättställ,
    men får inte bottenventilen på plats.

    Har jag rätt bottenventil? Enligt återförsäljaren ska denna vara ett av tillbehören till rubr. tvättställ.
    I så fall behöver jag monteringsanvisning - Kan ni skicka en sådan?

    Ska bottenventilen ex. skruvas fast underifrån?
    Har testat detta, men muttern verkar vara alldeles för lång. Det går inte att få bottenventilens
    övre och undre delar att fästa kring tvättställets avloppshål.

    Mycket tacksam för vägledning snarast möjligt!
    Åsa H
  • Hej Åsa
    Tack för ert mail.

    Ja det är en speciellt vattenlås inkl bottenventil till Graphic. Den ni köpt passar inte.
    Den som passar är denna NR 6 i bif länk

    https://www.gustavsberg.com/se/produkter/gustavsberg-reservdelar/badrumsmobler-reservdelar/badrumsskap-reservdelar/product/csev215123

    Reservdelar beställer du via en VVS-återförsäljare eller ett byggvaruhus. Om de inte har reservdelen i lager brukar det gå bra att be dem beställa hem den.
    Helena P