Reservdelar till Twico 1 och Twico 2

Var hittar man reservdelar till toalettmodell Twico 2 (T2)?
Mats

Kommentarer

  • Hej Mats!

    Twico 1 och -2 är namn på spolmekanismer som har suttit i flertalet toalettmodeller. Det är alltså inte namnet på själva toaletten.

    För att veta vilka delar som passar din toalett är det enklast att titta i reservdelslistorna som du hittar under Toalett Reservdelar. Identifiera din modell med hjälp av bilderna.

    Nadira Kundservice
  • Good day,

    Can you please provide with your quote for :

    Gustavberg diverter

    part number :GB41639500 01

    Gustavberg thermostatic cartridge

    part number :GB41638334 01
    Arezoo
  • Hi

    We have about 20 pices of each article
    Helena P