Reservdelar till blandare Vaterm

Till Vaterm-blandare finns det inte längre några reservdelar. Är blandaren trasig får man alltså byta ut den.

Se blandare i Gustavsbergs sortiment här!
Gustavsberg Support

Kommentarer

  • Hej! Jag skall laga en Gustavsberg Arctic köksblandare från 1997 som läcker små vattendroppar precis under vredet när kranen är på. Räcker det med insmörjning eller behöver några delar bytas. Var finns de att få tag på nära Lidingö? Vilket infettningsmedel rekommenderas?
    Peter
  • Jag behöver ett pelartvättställ och söker en pelare till Nautic 5556. Hur kan jag få tag på den.
    Ingrid Hedström
  • Hej,

    Tack för ditt mail!
    Tyvärr har vi inga pelare i sortimentet i nuläget.

    Ha det gott!
    Marlene Kundservice