Ingår det vattenlås och bottenventil till Graphic kommodpaket?

Hej,
ingår det vattenlås och bottenventil till Graphic serien?
Cecilia

Kommentarer

  • Hej Cecilia!

    Ja, eftersom Graphic är specialdesignad för att passa små utrymmen så ingår det ett platsbesparande kommodvattenlås med pop-up-ventil i kommodpaketen.
    Nadira Kundservice
  • Hej, varför framgår inte detta av informationen på er hemsida?
    Martin
  • Hej Martin!

    Information om vad som ingår hittar du längre ner på sidan under Produktinformation.

    Nadira Kundservice
  • @Nadira, gäller detta även Kommodskåp Graphic - 100 cm? Hittar inte den informationen du hänvisar till?
    Joakim
  • Hej Joakim!

    Det gäller samtliga kommodskåp i Graphic-serien,oavsett storlek.

    just den här ser jag att informationen står under Produktinformation > Egenskaper. Klicka på "Visa mer" för fler egenskaper.

    Nadira Kundservice
  • Var kan jag köpa ny plastgenomföring i utloppet för Gustavsberg Graphic?
    Den är i plast och har gått sönder.
    Tacksam för svar

    H Delebeck
  • Hej H

    TYvärr har vi inte den som lös säljandereservdel, menvi skicka ut den gratis om den råkat gått sönder.
    Så om ni återkommer med er adress så skickar vi en ny till er.
    Helena
  • stort tack
    Skicka gärna en i reserv

    Med vänlig hälsning
    Blanchevägen 12
    18239 Danderyd
    H Delebeck
  • Hej H

    Då ordnar vi 2 st till er, dessa nya är extra förstärkta.
    Helena
  • Stort tack
    Glad sommar
    Håkan
    H Delebeck
  • Hej igen
    När skickas dessa ?
    Mvh
    Håkan Delebeck
    Blanchevägen 12
    18239 Danderyd
    H Delebeck
  • Hej Håkan

    Postade dom i går till er i ett brev.

    Helena