Hämta själv på Gustavsbergs lager

Får man som privatperson hämta sin order själv på Gustavsbergs lager och på så sätt slippa fraktkostnader och långa leveranstider?
Peter

Kommentarer

  • Hej Peter!

    Det går alldeles utmärkt att hämta själv om man befinner sig i närheten av lagret*. Det är en fördel om man har bråttom och vill undvika onödiga fraktkostnader.

    Så här gör du:
    1. Du beställer din produkt via en VVS-återförsäljare. Säg att du vill hämta själv på Gustavsbergs lager.
    2. Återförsäljaren mejlar eller ringer oss och beställer (Det kan vara en fördel att ringa in).
    3. Återförsäljaren får Gustavsbergs ordernummer och adressuppgifter att vidarebefordra till dig som slutkund.
    4. Du kan nu hämta din order på lagret. Ange Gustavsbergs ordernummer som referens vid hämtning.

    *Gustavsberg har lager på flera håll. Kontrollera därför att varan du vill beställa finns tillgänglig i lager nära dig.
    Nadira Kundservice
  • Var har ni lager för Gustavsbergs Sittbadkar 1051? Enligt återförsäljare är det 2 veckors leveranstid och jag skulle behöva det redan i slutet av denna vecka! Vänligen Margareta
    Margareta
  • Hej Margareta!

    Sittbadkaret finns också i lager i Gustavsberg.

    Denna vecka (V.45) inventerar de på lagret och har ingen godsutlämning fr.o.m. torsdag eftermiddag så fram till dess går det bra att hämta själv.

    Kontakta din återförsäljare och be att be beställer karet för avhämtning snarast så får du lageradressen och vårt ordernummer för avhämtning.

    Nadira Kundservice
  • Hej! Vi har beställt en kommod från er: Gustavsberg Graphic i grönt, 45 mm bredd. Finns det möjlighet för oss att hämta den hos er på lagret i Stockholmsområdet/Gustavsberg istället för att vänta tills den kommer till Hornbach? Vi skulle behöva ha den så snart som möjligt. Kan jag hämta den hos er? Nu har vi väntat i tio dagar. Med vänlig hälsning Karin
    Karin
  • Hej Karin!

    Ja, vi har den i lager i Gustavsberg så det går bra att hämta. Du måste dock ha vårt ordernummer för att hämta ut den. Ta kontakt med Hornbach så snart som möjligt så ser vi till att ändra leveransvillkoren för din order.

    Ha en bra dag!
    Nadira Kundservice
  • Hej
    Hur vet jag om ni har produkten i lager och i så fall i vilket lager om det finns flera?

    Det gäller
    Fotsats Gustavsberg till inbyggnadsbadkar GB208B231500

    Samt

    Breddavloppssats till samma badkar.
    Badkaret heter Gustavsberg 2941

    MVH
    Erik
  • Hej Erik

    Tack för ert mail.
    Jo, vi har på Lager i Gustavsberg, men ni måste ta kontakt med en Återförsäljare för att göra en beställning. Sedan när ni väl fått Vårt ordernummer kan ni åka och hämta i Gustavsberg. Mellan 8-11,30 och 12.30-15 måndag-fredag.
    Helena P
  • Hej
    Tack för snabbt svar.
    Vilken adress har lagret i Gustavsberg?

    /Erik
    Erik Östholm
  • Hej

    Den ligger på Leveransvägen 48 i Gustavsberg
    Helena P