Reservdelar till badkar 6316/6368

Vilken badkarspropp passar till badkar GB2063160101
Mathias

Kommentarer

  • Hej Mathias!

    Pop-up-ventilen (endast propp) till 6316/6368 har art.nr GB2929970005. Vill du ha en komplett ventil med avloppsanslutning (nr. 3) så har den RSK-nr 730 97 28.

    Propp till vajerstyrd bottenventil (nr. 4) har art.nr GB2924300160

    Den kompletta reservdelslistan samt rekommenderade priser finns här!

    Nadira Kundservice
  • Hej,

    jag skulle behöva en ny avloppsvinkel som passar till min bottenventil som är av typen med en wire som sitter monterad på badkarskanten.
    Badkaret är försett med tassar.

    Mvh Lars Gunnerholm mob 070-671 66 89
    Lars Gunnerholm
  • Hej Lars

    Tyvärr så har vi inte vinklen som lös reservdel.utan endast komplett. Vi har några kompletta kvar och då heter den GB2924300163(vajerstyrd) och kan beställas hos en Återförsäljare.
     Annars kan sätta dit den som vi rekomenderade innan och låta vridknoppen på kanten sitta kar.
    Helena