Cykelförråd i Talludskviar

Då det är riktigt uselt med förråd här vid talluddskvior skulle vi behöva någonstans att låsa in våra cyklar, Det är inte acceptabelt att behöva ha allt i carportarna, då bilarna kommer ut i gatan

Kommentarer

  • Hej Ulla!

    Tack för att du hör av dig till oss!

    Jag tar det här vidare till vårt förslagsråd. Vi går igenom alla inkomna förslag i slutet på varje månad. Vårt Förslagsråd ser då på möjligheterna att genomföra ditt förslag. Stora förbättringsförslag som behöver planeras in i nästa års budget eller som kräver undersökning i kvarteret lämnas till ledningsgruppen för beslut.

    Så fort vi har ett beslut som rör ditt förslag får du ett svar här i kundforumet. Varje gång du får ett nytt svar på ditt inlägg får du ett mejl som berättar att vi svarat dig.

    Tack för förslaget, din åsikt är viktig för oss.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Hej igen!

    Ber om ursäkt för sen återkoppling. Jag vet att ni i området haft dialog personligen med oss kring cykelförvaring och ni har även där fått information om att vi inte kommer att bygga cykelförvaring med tak men om ni har önskemål om cykelställ går det jättebra att kontakta er bovärd som hjälper till med det.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör