Vattentunnor på Kastanjegatan

Vi har alla andra år fått vattentunnor uppsatta i området för att kunna ta av det vattnet till ute blommor och rabatter, det sparar även på grundvattnet. I år saknas dessa vattentunnor. Vad är det som felar?
Katarina

Kommentarer

  • Hej Katarina!
    Dessa kommer att ställas ut under veckan.

    Önskar dig en fortsatt fin dag

    Stina Kundservice
  • Tack för svar! Det låter toppen!
    Detsamma!
    Katarina
  • Hej! Vi saknar en vattentunna på gård 2, där det alltid stått en.
    Det står just nu en stor IBC-behållare där som vi gärna ser blir inkopplad. Vi är många som utnyttjar regnvatten till blommor och plantering.
    Mvh Katarina
    Kattis
  • Hej Kattis!

    Tack för att du skriver till oss.
    Bovärd har löst detta idag, så nu kan ni använda den.

    Önskar dig en fin dag

    Vänliga hälsningar
    Stina Kundservice