Vart ligger GotlandsHems pooler?

Terra Nova-badet ligger vid Terra Nova Torg:

Melonen-badet ligger på Tjelvarvägen:
GotlandsHem

Kommentarer

  • Hej. Hur är det med baden? Sidan är inte uppdaterad sedan 2017. En bekant påstår att terra nova badet är stängt?
  • Hej Elin och tack för att du hör av dig till oss.

    Här hittar du aktuell information om våra pooler:
    https://www.gotlandshem.se/nyheter/nu-ar-poolerna-oppna/

    Vänligen

    Andrei Bostadsförmedlare
  • Priser på utomhusbaden?
  • Hej!
    Alla som bor i GotlandsHem badar gratis i våra pooler, ta med dig foto och hyreskontraktet så får du ett eget badkort och kan gå in gratis hela sommaren.

    Poolerna sköts och hålls öppna av Wisby simsällskap.

    Vänliga hälsningar
    Yvonne Hyresgästsamordnare
  • Dom som bor i kuststadens lägenheter kan vi få bada gratis på terra nova badet?
  • Hej Ida!

    Tack för att du hör av dig till oss,

    Nej, det är endast GotlandsHems hyresgäster som kan bada gratis i våra pooler.
    Är man inte hyresgäst får man självklart bada men mot en avgift på 50 kronor.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Hej
    Kuststaden har gått ihop med BoBra och de kom ut med ett mail att vi kan få badkort till terra nova stämmer det?
  • Hej Irene!

    Tack för att du hör av dig till oss,

    Ja, det stämmer att hyresgäster som bor hos Kuststaden/KlaraBo får bada gratis vid Terra Nova badet och Melonen badet. Överenskommelsen gjordes 2021-07-09.

    För att få ett badkort som gäller för hela säsongen behöver du ta med dig en kopia på ditt hyreskontrakt och ett litet passfoto, så tillverkar WSS ett kort på plats.

    Vänliga hälsningar
    Yvonne Hyresgästsamordnare