Vilken ålder gäller vi sökning av ungdomslägenhet?

Hej, när det kommer till åldersgränsen på ungdomslägenheterna, gäller det att du kan söka under hela året du är 22år (i princip fram tills datumet du blir 23år) eller säger det stopp precis när du fyllt 22år?

Kommentarer

  • Hej Emma!

    Tack för att du kontaktar oss.

    Det stämmer. Du kan söka ungdomslägenheter fram tills den dag du fyller 23.

    Vänliga hälsninar
    Yvette Kommunikatör
  • Hej
    Jag heter Mike jag söka ungdomslägenheter i visby.
    Jag gåri skolan men jag har ingen lägenhete

    MVh Mike
    Mike dulane Manariyo
  • Hej

    Vi öronmärker en del av våra bostäder för ungdomar mellan 18 och 22. Om du går in på vår hemsida så publicerar vi alla lägenheter där som är tillgängliga. Det står ett U vid ungdomslägenheter.
    För att kunna söka bostad hos oss behöver man vara registrerad i vår bostadskö. Du registrerar dig enkelt på vår hemsida.

    Vänliga hälsningar
    Briitta Kundservice
  • Jag är 18 år

    Mike dulane Manariyo
  • Jag är 18 år
    Mike dulane Manariyo
  • Hej

    För att kunna söka bostad hos oss behöver man vara registrerad i vår bostadskö. Du registrerar dig enkelt på vår hemsida.
    Lediga bostäder publiceras löpande alla vardagar på vår hemsida i den takt de blir tillgängliga.

    Vänliga hälsningar
    Briitta Kundservice