Underhåll av badrum

Hur långt är intervallet för planerat underhåll av badrum och finns det möjlighet att göra tillval gällande detsamma?
Det nämns inte under "Förnya hemma"

Kommentarer

  • Hej!

    Tack för din fråga.

    Det finns inget generellt intervall för planerat underhåll av badrum. Fastighetsavdelningen håller på att ta fram en underhållsplan för hela fastighetbeståndet men den är inte färdig.

    När det genomförs badrumsrenoveringar sker det i regel kvartersvis och omfattar i vissa fall även stamrenoveringar.

    Gällande tillval kan det finnas möjlighet, beroende på badrummet planlösning, att välja om man vill ha dusch eller badkar samt anslutning av el, vatten och avlopp för att kunna koppla in en tvättmaskin. De tillvalen är även möjliga utan att renovering genomför och om man är intresserad av det ska man kontakta sin bovärd för en bedömning. Prislista hittar du här.

    Ha en trevlig dag!
    GotlandsHem