Förslag: Tvättid på söndagar på Gutevägen

Hej!
Jag vill föreslå att ni ser över tvättiden i tvättstugan på Gutevägen 23 B. Vi kan inte tvätta på söndagar enligt en gammal stadga och den föreslår jag att ni tar bort. Helgen är en värdefull tid att tvätta på då folk i veckan arbetar.

Kommentarer

  • Hej Marguerite!

    Tack för att du hjälper oss att bli bättre.

    Vi går igenom alla inkomna förslag i slutet på varje månad. Vårt Förslagsråd ser då på möjligheterna att genomföra ditt förslag. Stora förbättringsförslag som behöver planeras in i nästa års budget eller som kräver undersökning i kvarteret lämnas till ledningsgruppen för beslut.

    Så fort vi har ett beslut som rör ditt förslag får du ett svar här i kundforumet. Varje gång du får ett nytt svar på ditt inlägg får du ett mejl som berättar att vi svarat dig.

    Tack för förslaget, din åsikt är viktig för oss.

    Med vänlig hälsning

    Yvette Kommunikatör
  • Hej!

    Ditt förslag har nu tagits upp i Förslagsrådet. Vi kommer att se över ditt förslag närmare. Så fort vi har mer information så kommer vi att uppdatera med ett svar här i kundforumet.

    Tips till dig som också är intresserad av detta förslag:
    Följ inlägget så får du ett mejl när vi uppdaterar.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Hej igen!

    Det är ett inplanerat möte i slutet på den här veckan där tvättstugefrågor står i fokus. Ditt förslag kommer att ses över närmare under det mötet.

    Vi kommer att uppdatera med information här i kundforumet så fort någon ny information finns.

    Vänliga hälsningar

    Yvette Kommunikatör
  • Hej igen!

    För att vi skulle kunna ta ett majoritetbeslut behövde vi få in minst 30 godkännanden på vårt förslag vi hade gällande tvättiderna på söndagar. Då vi fick in för få svar för att ta ett beslut kring att tvätta på söndagar, så kommer tvättstugan att fungera precis som vanligt. Detta har hyresgästerna på Gutevägen fått information om tidigare.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör