Tvättstugan

Tidigare har det stått på information i tvättstugan att den bokade tvättiden är förbrukad om man inte börjat tvätta efter en timme, så någon annan kan få börja tvätta, Nu har det kommit upp nya informations lappar, där står det inget om det, det står bara att man ska ha koll på när tvättiden börjar och slutar. Hur är det,  om någon bokat tid tex 14-17 och inte börjat tvätta när kl är 15, får jag börja tvätta då, eller måsta jag vänta till 17 om jag bokat den tiden

Kommentarer

  • Hej Mona.

    Vi har tagit frågan vidare till våra bovärdschefer så vi återkopplar så fort vi har fått ett svar från dem.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem
  • Hej
    Hur går det med svaret från bovärdscheferna?
    // Mona
    Mona
  • Hej Mona,

    Det är viktigt att avboka sin tvättid om man får förhinder.
    Om man inte avbokar en bokad tid räknas den som ett förbrukat pass även om du inte har nyttjat den.
    Viktigt är att den bokade tiden frigörs då först kan någon annan bli glad som behöver tvätta som därmed får möjlighet att boka tiden.

    Ha en fortsatt fin dag.

    Anette Kundservice