Får man ha husdjur i tvättstugan?

Är det tillåtet att ta med sin hund in i tvättstugan? Utrymmet vid tidsbokningstavlan? Gäller samma där?

Kommentarer

  • Hej Veronika!

    Tack för att du kontaktar oss,

    Nej det är inte tillåtet att ha sina husdjur i gemensamma lokaler.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem
  • Kan ni sätta upp någon info eller skylt på tvättstugorna? Åtminstone i Höken. Där tar folk in sina hundar.
  • Tack för din synpunkt. Jag tar den vidare.

    Vänliga hälsningar
    Yvette Kommunikatör
  • Det gör hyresgäster även på Broväg, så en skylt här vore också bra.

    Tack på förhand!
  • Hej Katarina!

    Tack för din synpunkt. Jag tar den vidare.

    Vänliga hälsningar
    GotlandsHem